onsdag 24 februari 2010

Här har och ska författas!

Hahahaha... jag är hög på skaparlust och... och kan man få sockerkick från senap? För jag tror jag har det. I alla fall... RONDELLEN! I löv it, som man säger. Vi skrev dikter idag. Jag skrev en dikt som hette "Dadeldront" och jag blev mycket nöjd. Tror att om den illustrerades, skulle den illustreras av Salvador Dali. Ödmjuk? That's my middle name.

Dessutom! Jag är peppad på romanblogg. Romanblogg, säger ni. Tillåt mig att förklara. Läste om romanblogg på Navid Modiris blogg 365 Saker Du Kan Göra

Tyckte det verkade kul så jag nämnde det idag och nu ska det bli av. Okej, grejen med skicka runt historier (har gjort nåt liknande förut, för länge sedan, men då ej på internetz) är att det kan helt stanna av innan det hinner bli kul MEN! Nu i början ska man faktiskt försöka vara superpeppad och jag fick äran att skriva första inlägget... okej, det var väl så att jag erbjöd mig att fixa en blogg och det blev enklast så... men ändå!

... kanske borde ta och göra det nu... eller läsa retorik? Bacon o Hobbes eller skoj? Beslut, beslut...

Imorgon! Bokrea! Ska bara köpa nyttiga böcker... och en kokbok, inte för att det inte är nyttigt med kokböcker men det blir mest en Take That! till den där insändaren som påstod att hela svenska folket avskyr matlagningsprogram. Tack... för att du tar dig tid och bestämma åt mig vad jag tycker om för teve. Föga anade du att jag var en sån där som gillade tråkig teve.

Inga kommentarer: