tisdag 16 februari 2010

Insåg precis att jag typ ber om ursäkt (kanske inte explicit men implicit... retorikterm!) när jag skriver om nördiga saker. Bloggen heter ta mig tusan Inside the Geek's Freezer! Skyll er själva.

(Guuuh... moget att förolämpa världens minsta läsarkrets. Låt går för den här gången för du åt världens konstigaste semla med sjukt god hemmagjord mandelmassa. God mat kan förvrida hjärnan på en tös.)

Andra nyheter: Orchidea gör en reboot. Alltså, en av de två queerklubbarna i stan gör en comeback. Och när väljer de att ha premiär? På den 26:e... samma dag som den redan etablerade klubben Selma har öppet. Smart... real smart.

Dessutom näst, nästa vecka har SFQ-klubben Wilde! premiär på Kalmars. Plötsligt exploderar Uppsala i en liten queerexplosion. Bara att tack o ta emot antar jag.

Och på tal om queer... this guy! (igen)



I mitt huvud är de där två redan gifta. Nej, fråga inte om det. Jag måste... jag måste bara få det sagt.

Inga kommentarer: