tisdag 9 februari 2010

Mer serier! Mwahahah!

SFQ-Möte. Avklarat.
Vad har jag lärt mig: Att det inte är smart att hålla ett seriöso möte på en pub. Hörde bara en del av flera olika konversationer samtidigt. Dock tror jag nog att jag ska försöka bli lite mer engagerad i den administrativa delen. Kanske inte den här terminen, jag måste när allt kommer omkring visa upp mig lite innan man kan bli invald i styrelsen.

Men vem vet vad som kan ske! I höst kommer ett par av de nuvarande styrelsemedlemmarna att försvinna gud vet vart och då blir det ett så kallat maktvakuum som fackmännen kallar det. Ett vakuum som jag kan fylla! *inser ondskefullt skratt* Då blir det jag som bestämmer var och när semlor ska ätas!

Franska salongers samtalsretorik för damer? Not so much...
Vad jag har lärt mig: För att plugga och därmed faktiskt lära mig något måste jag öppna väskan, ta ut boken, öppna boken och... läsa. Vilket jag tänker göra. Nu. På en gång. Whooo... here I go......... men först! Marie Curie!


Åh Marie... crazy bananas...

Inga kommentarer: