tisdag 23 februari 2010

Jag vet faktiskt inte...

Min hjärna är en svår fokuserad apparat. Just nu låter det *derp, derp* därinne och när jag skakar på huvudet så skramlar det.

Dricker te och läser Svart som Silver och tänker. Shit, asså, Bruno. You’ve got it going on.
Dock vet jag inte varför jag tänker så eftersom jag bara gillar varannan (var tredje, var fjärde) dikt i den här boken.

Var och skaffade pass på polishuset (aka Life on Mars-huset, kallat så eftersom liknar polishuset i Manchester i tv-serien Life on Mars.)
Blev lite förvånad över att jag var tvungen att lämna fingeravtryck. Det gick även lite dåligt eftersom mina händer var knastertorra på grund av kylan. Polisen tittade då fundersamt på mig och sa: Du måste nog fukta dem.
Och i en millisekund fick jag förr mig: Hon vill att jag ska slicka på mina händer! Usch! (kinky)
Sedan räckte polisen mig en våtservett.
Jaha… okej då, tänkte jag, ännu en dag då inget spännande händer. (Ahahaha! Händer!)

När allt var klart visade hon mig hur mitt pass skulle komma att se ut och kände jag mig en aningens kluven. Å ena sidan tyckte jag att jag såg tjock ut på fotot å andra sidan tänkte jag: Hanna. Var inte en tönt.

1 kommentar:

annka sa...

Haha, hade typ samma problem när jag fixade pass i veckan. (Annika tio dagar innan flyget: men! mitt pass ligger inte i lådan det legat i de senaste fem åren!! *vända uppockner på lägenheten* "fan också, jag som ar riktigt snygg på passbilden!) inte fingeravtrycket, utan "jag ser väldigt töntig och ful ut på bilden.." kontra. "men komigen, var inte en fjant"