fredag 26 februari 2010

Senaste Nytt: Varför... hur... vem... varför fick han för sig att det var en bra idé att mikra en kastrull!?!?! Vem gör nåt sånt!?!

Srsly, you guys. Börjar allvarligt fundera över mitt nuvarande korridorsleverne. Är städtant den här veckan och var så här nära att utbrista "DIN MAMMA BOR INTE HÄR!" när jag kom in i köket imorse.
Disk stod överallt och var ivägen. Jag hade till och med röjt i diskstället flera gånger om för att liksom lite subtilt hinta om vad som borde göras. Sedan diskade jag demonstrativt allt jag använde så fort jag var klar.

Guuuud... vad jag är duktig. Präktiga-Hanna kallas jag ibland. Men bara av mina fiender och nära vänner.

Tänker nu låsa in mig på mitt rum o vara kreativ. So there.

Dock vänjer man sig vid lukten av brännande plats förvånansvärt fort.

Inga kommentarer: