fredag 26 februari 2010

Hm? Ursäkta, sa du nåt?

I am sorry. I could not hear you over THE SOUND OF ME BEING AWESOME!

Som ni kanske förstår gick det bra att spela in radio. Teater Passion och Pettersson ger "Kan Leva Utan Dig". Hur bra gick det, kanske ni frågor. Så bra att hälften skulle ha räckt. Ha...ha...

Radiomannen frågade om jag och Ebba inte var intresserade av att skriva o spela in liknande program i framtiden. Typ ett program som blandas med prat å så lite sketcher och här började Händels hallelujakör sjunga i mitt huvud. Förresten, heter han Händel eller Hendel? Nevermind, I've seen it both ways.

Sedan fick jag lite panik när han nämnde att det i så fall skulle bli en sketch i veckan, men fröken Ebba "Jag Har Huvudet På Skaft Och Låter Nästan Som Herbert the Pervert När Jag Gör Gubbljud (OBS - Det är status)" *djuptandetag* Petterson påpekade att det är faktiskt bara fyra sketcher på en månad. Fyra sketcher på en månad? No biggie. Jag äter FEM sketcher till frukost. Nom nom nom... (så låter det när jag äter nåt gott)

Aaaaaanyways... mitt liv just nu? Awesome. Det här kommer att bli kul. Jag är ett steg närmare Ingvar Storm. Det känner jag på mig. Härinne. *pekar på magen* Eller så kanske det är lunch-time.

// Catch you on the flipside!

2 kommentarer:

amanda sa...

WOOOOOOAHHHH!!!!!!!!! /impad_och_stolt_kompiz/fans_89

majsthemajs sa...

Hanna (min) Passion!
Hu-je-da-mej vad kul det låter!!! Jag vill också, och om jag kommer till Uppis till hösten ska du få lära mig allt du kan om radio! puzzn