söndag 21 februari 2010

Söndagslugn med Those Two Guys

I morse, precis när jag vaknade, var min första tanke: "Kladdkaka! Jag måste baka en kladdkaka!"
Jag fick detta genidrag eftersom Ebba skulle komma förbi och vi skulle skriva mer teater för vår rajdiåshöw (försöker skriva allt på övertydligt talspråk, som man ska i radioteatermanus men det är riktigt svårt).

Först pratar vi om en massa konstigheter i två timmar innan vi faktiskt sätter igång och då var det tur att jag bakade en kladdkaka för vi red den där sockervågen ända fram till klockan sex. Vår show kommer att vara grym. Eller... vi har i alla fall kul när vi skriver pjäsen och är inte egentligen det viktigast här i livet? Att ha kul. Visdomsord från hedonist.

Nu ska jag tina ett par vårrullar och ha en liten fest med kladdkaksresterna. Alltså, jag ska äta kakan som efterätt och inte tillsammans med vårrullarna... eller? Krossåver-mat? (Mitt skrivna talspråk är jättedåligt. Bli bättre!)
Sen ska jag titta på lite Daily Show och The Colbert Report. Guuud, jag är nog kääääääär i Jon Stewart trots att han är lite mesig i jämförelse med Stupid Sexy Stephen Colbert. Men alltså... those guys! Vill ge dem en kram för att de utstrålar Instant Comedy Gold.


This guy!

Inga kommentarer: